LOKALIZACJA
Ontario, Kanada
ROZPOCZĘCIE PROJEKTU
2021 / 2022
ZAKRES PROJEKTU
Przeprojektowanie sklepu internetowego
Migracja / integracja punktów sprzedaży
SZYBKIE LINKI
„Praca z Synchroworks była przyjemnością – cały zespół jest pomocny i wysoko wykwalifikowany. Bezbłędnie przedstawiają różne opcje i pomysły na rozwiązanie pojawiających się trudności. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całego projektu zrealizowanego przez Synchroworks i z niecierpliwością czekamy na ponowną współpracę z nimi w przyszłości.”
~ William Roman, Dyrektor generalny
PRZEGLĄD
Kiedy Rosewood Estates Winery po raz pierwszy zwróciło się do Synchroworks, ich głównym celem było dostosowanie strategii sprzedaży cyfrowej oraz lokalnej do celów firmy i tempa jej rozwoju. Firma działa jako wielokrotnie nagradzana butikowa winiarnia, która oferuje konsumentom szeroką gamę produktów i usług. Dzięki naszej współpracy, dostarczyliśmy zupełnie nową witrynę sklepu internetowego, ze wskaźnikami wydajności i analizami wspierającymi rozwój biznesu i znacznie zwiększającymi ogólne przychody ze sprzedaży, dzięki zastosowaniu optymalizacji współczynnika konwersji na całej platformie. Ponadto w pełni dostosowaliśmy i skonfigurowaliśmy Shopify dla sklepowego działu sprzedaży detalicznej winiarni.
MOŻLIWOŚCI I ROZWIĄZANIA
Na podstawie naszego podsumowania celów klienta oraz istniejącej strategii cyfrowej i struktury sprzedaży okazało się, że jego obecna witryna była indeksowana w popularnych wyszukiwarkach i uzyskiwała spory ruch. Jednak przegląd ich rozdrobnionego systemu sprzedaży internetowej i lokalnej pokazał, że zarządzanie zapasami i strategia sprzedaży firmy wymagały bardziej ujednoliconego, kompleksowego i nowoczesnego podejścia. Zdecydowaliśmy się na pięć kluczowych obszarów i w związku z tym zaproponowaliśmy następujące cele:
OBSZAR #1: Handel Elektroniczny
CEL: Zaplanowanie i wdrożenie obecności i strategii online w celu zmaksymalizowania świadomości marki, zwiększenia liczby rezerwacji i wsparcia sprzedaży za pośrednictwem zoptymalizowanej witryny Shopify.
OBSZAR #2: Doświadczenie użytkownika i funkcjonalność
CEL: Zaprojektowanie czystej, nowoczesnej strony internetowej, która zapewnia płynne i angażujące doświadczenie użytkownika w celu zwiększenia sprzedaży online.
OBSZAR #3: System zarządzania treścią (CMS)
CEL: Zbudowanie wysoce funkcjonalnego interaktywnego systemu CMS z zaawansowaną funkcją zarządzania operacjami winiarni zarówno online, jak i w sklepie.
Obszar nr #4: Migracja punktów sprzedaży
CEL: Integracja i migracja z istniejącego punktu sprzedaży do Shopify PRO na miejscu, pobranie istniejących zapasów oraz ich migracja w celu uzyskania bardziej płynnej i kompleksowej strategii ich zarządzania.
OBSZAR #5: Niestandardowe ujednolicone raportowanie
CEL: Tworzenie i analizowanie automatycznych raportów dotyczących sprzedaży, zapasów, podatków, klientów, punktów sprzedaży, aby określić przyszłe możliwości i krytyczne metryki sklepu.
REZULTATY
Mając na uwadze wymienione powyżej cele, zespół Synchroworks był w stanie stworzyć przyjazne dla użytkownika doświadczenie online dla klientów i płynną sprzedaż na miejscu dla personelu. Dzięki temu, że zarówno sprzedaż online, jak i sprzedaż w sklepie są teraz przesyłane strumieniowo do jednego spójnego systemu punktów sprzedaży, Rosewood może łatwo zarządzać swoimi zapasami i monitorować sprzedaż na wszystkich platformach handlowych. Przetestowano całą stronę internetową od ogólnego przeglądania, poprzez rezerwację, dostęp do mediów, kontakt oraz powiadomienia o dostarczonych wiadomościach.
Dzięki naszej współpracy z Rosewood, dostarczyliśmy zupełnie nową witrynę internetową, ze wskaźnikami wydajności i analizami wspierającymi rozwój biznesu oraz znacząco zwiększającymi ogólne przychody ze sprzedaży hurtowej i online dzięki zastosowaniu optymalizacji współczynnika konwersji na całej platformie.
Od czasu uruchomienia zaktualizowanego systemu punktów sprzedaży i witryny internetowej Rosewood, firma odnotowała gwałtowny wzrost sprzedaży brutto w pierwszym kwartale w ujęciu rocznym w porównaniu ze sprzedażą przed wdrożeniem. Nowa strategia cyfrowa firmy i infrastruktura systemowa są teraz w stanie dostosować się do szybszego wzrostu i skalowalności.
+511%
Sprzedaż brutto za pierwszy
kwartał w ujęciu rocznym
Winiarnia Rosewood odnotowała 511% wzrostu sprzedaży brutto w pierwszym kwartale w ujęciu rocznym podczas pierwszego roku realizacji projektu, w porównaniu ze 111% wzrostem sprzedaży brutto w pierwszym kwartale poprzedniego roku (przed wdrożeniem projektu).
Czterokrotny wzrost
Sprzedaż brutto w pierwszym
kwartale realizacji projektu
Skontaktuj się z nami już teraz, aby dowiedzieć się, w jaki sposób Synchroworks może przynieść korzyści Twojej firmie.
Dowiedz się więcej o tym, co możemy dla Ciebie zrobić w Twojej branży.