Nasze usługi wsparcia IT help desku są dostępne dla naszych klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Możemy pomóc naszym klientom w rozwiązywaniu problemów przy użyciu naszego systemu zgłoszeń przez e-mail, telefonicznie lub na miejscu.

Korzyści wynikające z naszego zdalnego wsparcia IT:

  • Mniej czasu i środków przeznaczanych na zarządzanie infrastrukturą IT, więcej czasu i energii na rozwój firmy.
  • Kompletne usługi zarządzania siecią i konserwacji bez zakłóceń dla pracowników lub operacji biznesowych.
  • Zdalne wsparcie IT oznacza dostęp 24/7/365 do proaktywnego monitorowania i rozwiązań.
  • Proaktywne aktualizacje i konserwacja, aby zapewnić, że Twoja sieć jest aktualizowana, zarządzana i utrzymywana przez cały czas.
  • Harmonogram aktualizacji i konserwacji poza szczytem godzin pracy, aby zminimalizować zakłócenia dla pracowników i firmy.
Remote IT Support

Odkryj Dodatkowe Możliwości

USŁUGI ZARZĄDZANE

Help Desk i Wsparcie IT

Pomagamy w rozwiązywaniu problemów przy użyciu naszego systemu zgłoszeń za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu lub na miejscu.
CYBERBEZPIECZEŃSTWO

Cyberbezpieczeństwo

Zagrożenia rosną, ataki paraliżują systemy o krytycznym znaczeniu dla działalności biznesowej, a transformacja cyfrowa naraża Cię na większe ryzyko.

USŁUGI ZARZĄDZANE

Usługi w chmurze

Jesteśmy Twoim źródłem usług zarządzania chmurą w całej Polsce.
USŁUGI HOSTINGOWE

Rozwiązania Hostingowe

Przechowujemy i utrzymujemy Twoje serwery, abyś mógł skorzystać z najwyższej wydajności bez kosztownych opłat wstępnych.

Poziomy Wsparcia IT

Pierwsza Linia Obrony

Podstawowe rozwiązania IT help desk. Wsparcie dla podstawowych kwestii, takich jak problemy z użytkowaniem, resetowanie haseł lub problemy z obsługą użytkowników.

Dogłębne Wsparcie Techniczne

Doświadczeni i kompetentni technicy oceniają problemy i zapewniają rozwiązania problemów, z którymi nie może sobie poradzić poziom 1.

Eksperckie Wsparcie dotyczące Produktów i Usług

Dostęp do najwyższych zasobów technicznych w celu rozwiązywania problemów lub tworzenia nowych funkcji.

Usługi IT Help Desk i Zdalnego Wsparcia IT obejmują:

Diagnozowanie, naprawa i modernizacja sprzętu komputerowego

Usuwanie oprogramowania szpiegowskiego, ransomware, malware i wirusów

Konfiguracja i konserwacja typowych aplikacji biznesowych

Pomoc w przypadku awarii systemu, ocena bezpieczeństwa i wsparcie w zakresie bezpieczeństwa

Migracja danych użytkownika pomiędzy komputerami

Szybki i niezawodny czas reakcji

Nasi konsultanci zapewnią Ci przewagę konkurencyjną na rynku, pomagając Ci 24/7 zdalnym wsparciem IT.

Pozwoli to Twoim pracownikom skupić się na byciu produktywnym, a nie na zajmowaniu się problemami z komputerem lub kwestiami technicznymi.

Gotowy, aby rozpocząć?

Dowiedz się więcej o tym, co możemy dla Ciebie zrobić w Twojej branży.