Nasze usługi wsparcia IT help desku są dostępne dla naszych klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Możemy pomóc naszym klientom w rozwiązywaniu problemów przy użyciu naszego systemu zgłoszeń przez e-mail, telefonicznie lub na miejscu.
Korzyści wynikające z naszego zdalnego wsparcia IT:
- Mniej czasu i środków przeznaczanych na zarządzanie infrastrukturą IT, więcej czasu i energii na rozwój firmy.
- Kompletne usługi zarządzania siecią i konserwacji bez zakłóceń dla pracowników lub operacji biznesowych.
- Zdalne wsparcie IT oznacza dostęp 24/7/365 do proaktywnego monitorowania i rozwiązań.
- Proaktywne aktualizacje i konserwacja, aby zapewnić, że Twoja sieć jest aktualizowana, zarządzana i utrzymywana przez cały czas.
- Harmonogram aktualizacji i konserwacji poza szczytem godzin pracy, aby zminimalizować zakłócenia dla pracowników i firmy.

Odkryj Dodatkowe Możliwości
Help Desk i Wsparcie IT
Cyberbezpieczeństwo
Zagrożenia rosną, ataki paraliżują systemy o krytycznym znaczeniu dla działalności biznesowej, a transformacja cyfrowa naraża Cię na większe ryzyko.
Usługi w chmurze
Rozwiązania Hostingowe
Przechowujemy i utrzymujemy Twoje serwery, abyś mógł skorzystać z najwyższej wydajności bez kosztownych opłat wstępnych.
Poziomy Wsparcia IT
Pierwsza Linia Obrony
Podstawowe rozwiązania IT help desk. Wsparcie dla podstawowych kwestii, takich jak problemy z użytkowaniem, resetowanie haseł lub problemy z obsługą użytkowników.
Dogłębne Wsparcie Techniczne
Doświadczeni i kompetentni technicy oceniają problemy i zapewniają rozwiązania problemów, z którymi nie może sobie poradzić poziom 1.
Eksperckie Wsparcie dotyczące Produktów i Usług
Dostęp do najwyższych zasobów technicznych w celu rozwiązywania problemów lub tworzenia nowych funkcji.
Usługi IT Help Desk i Zdalnego Wsparcia IT obejmują:
Diagnozowanie, naprawa i modernizacja sprzętu komputerowego
Usuwanie oprogramowania szpiegowskiego, ransomware, malware i wirusów
Konfiguracja i konserwacja typowych aplikacji biznesowych
Pomoc w przypadku awarii systemu, ocena bezpieczeństwa i wsparcie w zakresie bezpieczeństwa
Migracja danych użytkownika pomiędzy komputerami
Szybki i niezawodny czas reakcji
Nasi konsultanci zapewnią Ci przewagę konkurencyjną na rynku, pomagając Ci 24/7 zdalnym wsparciem IT.
Pozwoli to Twoim pracownikom skupić się na byciu produktywnym, a nie na zajmowaniu się problemami z komputerem lub kwestiami technicznymi.
Gotowy, aby rozpocząć?
Dowiedz się więcej o tym, co możemy dla Ciebie zrobić w Twojej branży.