Wybierz kategorię usług zarządzanych
Doradztwo IT
Nasze usługi w zakresie bezpieczeństwa IT oferują znaczne zmniejszenie ryzyka dla systemów, sieci i aplikacji, zapewniając minimalne przestoje i ciągłą wydajność operacji.
Help Desk i zdalne wsparcie IT
Nasze usługi pomocy technicznej IT są dostępne dla naszych klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Możemy pomóc naszym klientom w rozwiązywaniu problemów za pomocą naszego systemu biletowego przez e-mail, telefonicznie lub na miejscu.
Usługi w chmurze
Nasze usługi zarządzane w chmurze zostały stworzone z myślą o elastycznym dodawaniu narzędzi w miarę potrzeb, aby nadążyć za rozwojem i wymaganiami firmy.
Rozwiązania infrastrukturalne
Czy szukasz rozwiązań i usług w zakresie infrastruktury biznesowej, które rzeczywiście działają dla Twojej firmy?
Dedykowane rozwiązania personalne
Zewnętrzne wsparcie IT firmy Synchroworks może uporządkować Twoje zgłoszenia IT, wspierać całą infrastrukturę i rozwiązywać powtarzające się problemy IT.